.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
واکنش به فهرست جبهه متحد در مازندران

پس از انتشار اسامی دوازده نفر از کاندیدای مورد حمایت جبهه متحد اصولگرایان در استان مازندران و عدم اعلام اسامی تعدادی از چهره های شاخص و مدعی اصولگرایی در برخی از حوزه های انتخابیه در این لیست خبرنگار شمال نیوز در تماس با برخی از این نامزدها نظر آنان را در اینخصوص جویا شد.

به گزارش خبرنگار شمال نیوز علی کریمی نماینده فعلی مردم شهرستان بابل در مجلس شورای اسلامی که سابقه عضویت در فراکسیون اصولگرایان مجلس هشتم را در کارنامه خود دارد در این رابطه گفت:لیست ها تعین کننده ورود افراد به مجلس نیستند . او ادامه داد: گرچه برای گروه ها احترام قائل هستیم اما اینکه چرانام مرا در این لیست قرار ندادند چندان برایم مهم نیست. زیرا برای من مهم نظرات مردم است.
وی افزود: این لیست نوشتن ها هیچ تاثیری بر نظرات مردم ندارد و بیشتر نظرات مشورتی است و حیطه نفوذی آن درمیان مردم بسیار کم است.
همچنین سید رمضان شجاعی نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی و عضو کمیسیون فرهنگی مجلس که از قضا عضو فراکسون اصولگرا در مجلس هشتم نیز بوده در این باره و نبودن اسم خود در لیست جبهه متحد اصولگرایان مازندران گفت: خیلی هم برایم مهم نبود که در این لیست باشم یا نباشم و قطعاً بصورت مستقل در انتخابات آینده در حوزه انتخابیه ساری شرکت می کنم.

او تصریح کرد: این موضوع را اعمال سلیقه شخصی افراد می دانم و علت نبودن نام من در این را باید از خود این آقایان پرسید.
همچنین نانوا کناری نامزد نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه بابلسر و فریدونکنار با اعلام اینکه بر اساس وظیفه و به درخواست مردم آمدم اعلام داشت:محقا" مردم خود بهتر واقف به جریانات و افراد واقعی اصولگرایی بوده و به اندازه کافی از نامزدها شناخت دارند و با آگاهی هر چه تمام تر به پای صندوق ها می آیند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

ابراهیم نژاد 19 بهمن 1390
بنده هم با این عزیزان همرا هستم چرا که دادن لیست بدون مشورت از مردم حوزه انتخابیه سیاسی کاری است و در اتخابات در حوزه هایی که مردم به لیست رای می دهند مانند تهران و شهرای که چندین نماینده دارد مانند مشهد / تبریز کارساز است ولی برای مردم حوزه های انتخاباتی که یک یا دو نماینده دارد مردم بت شناخت وآگاهی از مردم متدین چیزی که حضرت آقا در سخنان اخیر خوذد به آن اشاره فرمودند رای خواهند داد لذا افراد معرفی شده در لیست با چانه زنی و ارتباطی که با دبیر یا اعضای جبهه داشتند در لیت قرار گرفتند و زیاد مردم به این لیست اعتقادی ندارند و این آقایان هم به این لیست دلخوش نباشند مثال مردم شرق استان به علمای منطقه احترام خاص قائل هستند و نظر علما بر نظر افراد غیر مطلع منطقه ارجحیت دارد
امید بابل 19 بهمن 1390
با آروزی پیروزی اصولگراهای واقعی که در عمل اصولگرا و فدائی ولایتند نه درشعار . مثل حاج حسین نیازآذری ، اولین فرمانداراصولگرایی که توسط دولت اصلاحات عزل شد . خانواده ی شهدا ، خودش ، پدرش و همه ی اعضای خانواده اش عاشق واقعی اسلام و ولایت هستند
نا شناس 20 بهمن 1390
سلام
اصولگرایی به عملکردهاست نه به شعارهای پوچ و گذرا.
الحمدلله با درایت جبهه متحد استان نام کریمی که در عملکرد خود بویی از اصولگرایی نبرده از این جرگه حذف گردید.
راستی یه مبلغ دو میلیارد تومانی از آقای پرحاشیه دولت به یکی از مدعیان پرهیاهوی اصولگرایی بابل رسیده که اسمش در لیست جبهه متحد نیامده. و مدعی است نام وی در لیست جبهه پایداری خواهد آمد.

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.091 seconds.